Full moon

By Lothiane

mars 11, 2009

Stikkord: ,

Category: Photo

6 Comments »

Full moon (or almost full) over Oslo, March 11, 2009.

f: 4.9
1/8 sec.
300 mm/67 mm

6 Responses to “Full moon”

  1. Den så stor ut der den lyser opp rett over husene. Fullmåne er pent 🙂

  2. Very nice shot. I love the city lights and that gorgeous moon.

  3. Incredible! Månen er så TILSTEDE, i forhold til resten av bildet- et unikt bilde! 🙂 Et sånt bilde kunne jeg hatt i stort format hengendes i stua 🙂

  4. Takk skal du ha! 😀
    Kanskje det egner seg for forstørrelse? Det skal jeg sjekke hvis jeg bare finner igjen originalbildet. 😀

  5. Skikkelig gulost! Flott med månen over byen. En undring; Det ser ut som om noen har satt seg på månen; deb virker litt flat.. Er det sånn det var eller har noe skjedd i konverteringen?

  6. Hei Simen og takk for kommentar!
    Jeg er ikke helt sikker, nå begynner det å bli ganske lenge siden bildet ble tatt, men jeg vil gjette på at det bare er en optisk illusjon, eller noe sånt. 😉 Regner med det er kameraet mitt som har surret, og ikke at månen var sånn… men jeg husker ikke helt hvordan det så ut utenfor kameraet. 🙂

Legg igjen en kommentar

